Kızlar selam hamileliğimi öğrendiğim gün 4 haftalıktı tam tamına ilk kan verdiğimde beta 2241 çıktı ama ben duyduklarımda ve internetten araştırdıklarımda hep 100-200-500 arası çıkmış. İkiz olma ihtimalk sizce bar mıdır ? İki gün sonra tekrar beta verdim 5000 çıktı şuan 6. Haftadayım 7. Haftada doktora gideceğim kalbini duymak için