Yessiimm Artık doğurmak istiyorummmm 🥴 Sizler kaç haftalıksınız, nasıl geçiyor günleriniz? 🤭 Biz bugün anne yanı beşiğimizi falan kurduk son bi hastane çantasını kontrol ettim zaman durdu gibi kendime iş üretiyorum çocuğun odasından çıkasım gelmiyo 😂
Smr28 Yessiimm bende yarın 38 oluyorum 🙈🤗 bende adet ağrıları gibi sancılar olmaya başladı ara sıra. Sizde de oluyor mu
Betul709 Yessiimm 13 gün kaldı benimde yalancı sancılar duygularımla oynuyor. Ha doğuruyorum diyorum sonra sancılar hafifliyor. Nişanımda geldi cuma günü.2 haftadır nstde sancılar çıkıyor ama düzensiz. Bekliyorumm😶🌫️
Yessiimm Smr28 evet yalancı sancılar başladı bazen doğuruyorum galiba diyorum ama uzanınca geçiyo 🥲 Doğum şekliniz belli mi sizin ?
Yessiimm Smr28 benimde belli değil ama normal pozisyonda bebek inşallah bende normal doğum istiyorum 🫶
MutluAnne04 Yessiimm ayyy sormayın hiç geçmiyor böyle durmuş bugünü saymazsak son 15 te bakalım keşke tatilde gelsede daha rahat olur
GulbenErhan Bende buğün 38 oldum normal doğum için neler yapıyorsunuz ? Benim zamanım hızlı geçiyor ama zaman yaklaştıkça korkuyorum birazcık nasıl olacak filan doğum diye . Benim geceleri uykuda kasık ağrım oluyor yalancı sancı dedi doktor aslında nst de çıktı ama önemli değil dedi
Yessiimm GulbenErhan gece gündüz ağrılar aynı bende şuan mesela belimden karnıma ağrı giriyo 😑 yürüyüş yapıyorum merdiven inip çıkıyorum apartmanın çömelerek evi komple siliyorum ördek yürüyüşü yapıyorum eşimin desteğiyle hurma yiyorum bu şekilde ☺️
Smr28 Mihriii-98 aynn bazen kısa bazen yarım saat fln sürüyor ama hafif oluyor acaba doğumumuz yaklaşıyor ondan mı çünkü benm üç gün üst üste oluyor bu ağrılar hafften
Zeynep3866 Smr28 bilemiyorum doktorunuz söylemiştir benimki biraz iri bebek 37 de 3600 dü normal istiyorum ama korkuyorum da nasıl olcak diye o yüzden sordum bana göre sizinki iyi ☺️
Mihriii-98 Smr28 büyük ihtimalle doğum yaklaştığı için oluyor geçtiğimiz pazar nişanımda gelmişti benim bakalım ne zaman doğum yapıcam ☺️
Smr28 Mihriii-98 benm gelmedi nişan, ama geldiyse sizin yakındır. Benmde beyaz akıntım oluyor akıntıyla beraber biraz su da var sanki