C01 fatmapamukyildirim ben uzun araştırma sonucu hem meme reddi hem gaz sorunu yapmamasından dolayı comotomo aldım 250 ml aldım 0-6 başlıkla geldi bide 0-3 başlık aldım
Merve171214 fatmapamukyildirim iki bebeğimde de philips avent kullandım hem cam hem plastik çok memnunum