Bebekkalpben ilk haftalarda aşırı iştahım vardı doyduğumu hissedemiyordum yine de almamışım 14. Haftadayım 1 kilo aldım ben yumurta peynir gbi standart kahvaltı tabi ekmek yemiyorum aralarda hiçbirşey yemiyorum cook su içiyorum ve aksam da az yiyorum yoğurt fazla yemeye çalışıyorum ben. Bide pek hareket edemiyorum ederimde eşim müsade etmiyor rahim ağzı dikişi yapıldı bana gecen hafta o yüzden yoksa hiç almazdım önceki hamileliğimde cok yürüyordum bebeğimi kaybetmiştim ama 34 beden pantolon oluyordu. Hele zaten bu aralar hiç iştahım yok bende hiç kusma bulantı da olmadı buna rağmen