1momy esmerrmm benim kuzenime aynısı olmuştu son aylarında doğumdan sonra bebeği devamlı kustu herkes için aynı şey olur mu bilemem tabi
esmerrmm 1momy ne alakasi varki buzla , buz zaten agzila tuz gibi oluyor mideye düsene kadar su coktan ısınıyor su yani , ilk hamileliktede yedim, bebekelr zatn ilk aylarinda hep kusarlar ztn
1momy esmerrmm yok normal bi kusma değildi ki zaten ben herkeste aynısı olamayacağını söyledim ne güzel sizde olmamış
Lavinya_21 esmerrmm evet ben ilk oglumda hep yerdim bu dolaptaki buz kalıbından. Bazen gece sırf onu yemek için kalkıp yerdim. Ama suan dişim
Sadeceanne2 esmerrmm Allahım. Nasıl bir tiksinti oluştu inanır mısın. Mutfaktan kaçıyorum buz dolabı açılınca 🥴🥴🥴 17 . Haftaya giriyorum az kaldı ama. Hala çok kötü hissettiriyor
esmerrmm Sadeceanne2 bnada ara ara oluyor allah yardimcin olsun cnm hamilelin en zor yanı hele insan kokusu 😪
Sadeceanne2 esmerrmm 😂😂😂😂sigara içip üstüne prfüm sıkan kocamı görmem le kusmam. Bir oluyor 😄😄😄😄 İnan ki rabbim yardımcı olsun inşallah cefa mızı boşa çıkarmasın sağlıkla gelsinler inşallah
Rozalii-67 esmerrmm ay ben öyle deilim karnım tok gözüm aç hep ya ne yapicam böyle bilmiyorum sürekli biseyler yemek istiyorum
Melson20 esmerrmm ben cok severim, tabak tabak yedigim oluyor arada. Sonra bogaz agrisi cekiyorum az 🤣
Melson20 esmerrmm ben hamile olmadan once de yerdim 🤣 hasta olmuyorum sadece bazen fazla kacirinca bogazim agrir papatya cayiyla gecirirm onu da
KadersizMelek esmerrmm buz yemedim ama hala dışarda kar yağmur yağmasına rağmen dolaptan buzzz gibi şu içiyorum 😀 normal su midemi bulandırıyor 37+4 bu hamilelik hep böyle soğuk şeyler yiyip içerek geçti* bazen öksürüyorum boğazım da ağrıyor ama yine de içiyorum😀 sanırım doğum sonrası normale dönerim inşallah. 30 ocağa gün aldık zaten