esmerrmm Kizlar canim asiri buz cekiyor hergun 3 4 tane küp yiyorum aslinda daha fazla yemek istiyorumda hasta olmaktan korkuyorum ya
tugcesakzci esmerrmm ben kendimi bildim bileli annem ve ikizi buz yiyor şişe şişe her gün 😂😂 henüz bi zararı dokunduğunu görmedim ama siz doktorunuza danışın 😂😂😂
nurhuma17 esmerrmm toprak ve buz yeme isteği ileri derece demir eksikliğinin sonucu ortaya çıktığını biliyorum bir uzman a danışın ve fazla yemeyin cigerlerinizde enfeksiyon a sebebiyet verebilir 🙂
Ozlemkaan esmerrmm muhtemelen demir eksikliğiniz var doktorunuza bu durumdan mutlaka bahsedin bebeğin gelişimi için demir önemli
Efnanefnan esmerrmm canının bu çekmesi demir eksikliğinden kaynaklanıyor canım.. kan değerlerine baktırmani tavsiye ederim. 1 tane yemen yeterli hasta olma aman
esmerrmm Efnanefnan evet kansizlik var ama normal zamanda canim cekmez hamileyim diye cekiyor sanirim midemde bulniyor ya rahatlatiyor
amayinedeiyiilerledim esmerrmm bende sadece 1 kere oldu. İnanılmaz bir iştahla yedim. Sonrasında geçti. Burda bir post daha vardı. Sakıncalı olabilirmiş. Doktorunuza danışmalısınız.
esmerrmm amayinedeiyiilerledim nolcakki , ilk gebeliktede yedim agizdayken zaten tuz buz oluyor mideye inene kadar su 😂
erkencikus_ esmerrmm bennn yıllardır yapıyorum bunu alışkanlık yaptım kendime hasta da olmam hiç demir eksikliğim ileri derecede falan yok garip alışkanlık gibi bişey 🤣😣
Sadeceanne2 esmerrmm Allahım. Nasıl bir tiksinti oluştu inanır mısın. Mutfaktan kaçıyorum buz dolabı açılınca 🥴🥴🥴 17 . Haftaya giriyorum az kaldı ama. Hala çok kötü hissettiriyor