Dunyammmm Cuma regl olmam lzmdi perşembe gün içerisinde yaptım bu testi .regl olmadım hala ](https://) [(https://)
ayyucebozt Dunyammmm benim de ilk testim böyle çıkmıştı görmekte zorlanıyorduk arkadaşımla ikinci kez test yaptım bir kaç saat sonra daha belirgin oldu. Ertesi gün kan verdim 238 çıktı şuan 12.haftadayız. İnşallah test yanıltmaz seni de
Semanur_AkMo Dunyammmm bende de şu an böyle çıktı inşallah gönlümüzdeki gibi olur benim de reglime 2 günüm var 🙏
Dunyammmm mrp2023 ya ilk Bi gölge vardı ama fotoda çıkmayacak şekildeydi zaman geçtikçe bu hal aldı daha önce kuruma çizgisi beni yanilttigi oldu ayni test ile ama o incecikti Bi diğer çizginin kalınlığında sanki oyuzden Bi acabami dedm
Dunyammmm mrp2023 yok olmadım bak buda 4 gün önce falan yaptgim test ama bunada guvenemedim artimed diye [https://hizliresim.com/4idg4wp][/url](https://)
Damlaalyz Dunyammmm ilk resimde ben pek çizgi göremedim ama bunda belli biraz daha bekleyin öyle tekrar test yapın bence veya kan verin
ffckizannesi Bence bi tane daha erken yapın bakalım koyulaşmış mı benmde iki testte böyleydi erkende böyle çıktı kasette böyle çıktı 10 haftalık olduk
Dunyammmm ffckizannesi dün sabah farklı Bi marka normal gebelik testi ile yaptm onda çıkmadı vala benm aklım sırrım ermedi bu testlere .keşke yine erken gebelik alıp yapsaydm🤭 maşallah sağlıkla kucağına al🧡
ffckizannesi Dunyammmm bekle bencede pazartesiye olmazsan kan ver için rahat eder ve inşallah sende de vardır
Dunyammmm mrp2023 Amin inşallah 🌸 öyle yaparım pazartesi ye kadar olmazsam inşallah olmam karnım kazıklarım ve belim ağrıyor 2 gündür olucam sandim hala yk
Ayseee60 Bende ikinci ğebeliğimi boyle öğrendim hiçbisey yoktu obursu gun baktım aynı boyle herkes kuruma dedi ama suan 37 haftalığız 🥰
Dunyammmm Ayseee60 yaaa hadi inşallah erken gebelik testimiydi sizinki yoksa alttaki testtenmiydi🤭 ama şuan karnım kaşıklarm heran olacak gibiyim sanki
Ayseee60 Dunyammmm normal testti erken değil. 6,7 gun kala adete böyle cıkmıstı bir iki gun kala daha belirigindi. Zaten ilk aylar olur bu durum sürekli adet olacakmıs hissi hep kontrol ederdim. Umarım vardır canım bence var ama hayırlısı ılsun hakkında 🤲🏻❤️
Dunyammmm Ayseee60 şu normal testi attım ya hani artimed olan onu iki taneyi ikisinide yaptığımda aynı cikti ama başka kaset testte böyle belirgin çıkmadı 🤭pazartesiye kadar olmazsam pazartesi kan veririm artık insalah olmam ama olucam sanki🤭 sağlıkla kucağına almak masp olsun sanada bebegini🧡
Ayseee60 Dunyammmm sen goruyorsan vardır canım çizgi negatifte hiçbirsey olmuyor. Neden kan vermiyorsun
Dunyammmm Ayseee60 daha önce silik çizgi beni yanılttı hamileyim kesin diyip koşa koşa kan vermeye gttim sonuç hüsrandı oyuzden yine yaniltirmi acaba dedm bide dk başı lavaboya gidiyorum afedersin sürekli birsey geliyormuş gbi hissediyorum oldum olcam diye düşündüm hep
Deryaerin Artımed kötü değil ben kullandım hemen çıktı testim test ile alakası yok daha çok erken ben 8 gün refl olmadım sonra evde test yaptım cıktı daha donra kan verdim ordada cıktı biraz daha bekle canım inşallah Allah nasip eder
Dunyammmm Deryaerin ilk çocugumda reglin ikinci günü koyu kırmızı ile ogrenmistm bu sildiklerim ilk defa yaşıyorum ben önceden yoksa silik de olsa bisey çıkmıyordu oyuzden insanın kafasını karıştırıyor insalah olmam Bende olmazsam kan veririm pazartesi dua edin 🧡😍