ifakatt96 https://hizliresim.com/ef4s7js https://hizliresim.com/skja62j Kızlar reglim 2 gün geçti bu ay yumurtlamayı geç gördüm test yaptıktan 1-1.5 saat sonra çok silik bi pembe çizgi çıktı kuruma çizgisidir demi
hyena ifakatt96 benimde bugün 4 gün oldu geçeli aynı senin gibi testim bekleyince çizgi çıktı 5 gün önce kan verdim negatifti yarın yine vericem göğüslerim çöm ağrıyor adet oldum diyorum akıntı geliyor sürekli
ifakatt96 iremm00 yumurtlamadan 17 gün sonra test yapılması lazım diye biliyorum bugün 14. Gün rengi açık pembe emin olamadım
Siyahkelebek422 ifakatt96 insallah vardir canım testler bazen kafa karıstirabiliyor en dogrusu kan testi vermek eger yumurtlamadan sonra 14 gun gectigse kanda kesin cikar 💓💓
hyena ifakatt96 en son adete 10 gün kala ilişki oldu bugün herhalde kanda çıkar artık üstünden 2 hafta geçmiş olacak
ifakatt96 hyena umarım kan sonucunda pozitif görürsün canın ben de 2-3 gün bekleyip regli olmazsam kan vericem 🥺
Asyaeylul2816 hyena yumurtlama zamanını hatırlıyorsan üstüne tam 14gün say eğer gebelik varsa 14.adet olmazsın testte pozitif silik bir çizgi görürsün