Selam. kız bebekler daha erken doğuyorlarmış öyle söylentiler var. Oğlumu 38+5 te doğurdum. Bu ikinci gebeliğim 39+0 olduk halâ tık yok. Ne zaman gelecek ne zaman sancı ve açılma olacak hergün beklyoruz. kız bebekleri olanlar kaçıncı haftada doğum yaptınız? Bir de ikinci bebekler hızlı doğuyor derler buna katılıyor musunuz?