Giztobello Ben de bugün prima 1 aldım üzerinden 3 kilo ve altı yazıyor sonra pişman oldum allahtan en küçük olanı aldım içinde çok yok
Happy_123 aysegulpalaz prima aldık kıyamadım pişik olmasın diye ama pahalı bir süre mecbur kullanıcaz sonra daha uygununa geçeriz