Boncukk123 aysegulpalaz sleepy bio natural aldım henüz kullanmadım memnun olan cok var canım pişik olma sızdırma durumuna göre stok yapmadım . Bebeğin kilosuna göre numaraya karar ver eger bu markayı alırsan cunku 1 numarası bayaga küçük
aysegulpalaz Boncukk123 bende sleppy düşünüyorum genelde onu öneriyorlar ama bakalım tabi kilosuna göre bide çok fazla yenidoğan alma diyorlar
Boncukk123 aysegulpalaz bez ile ilgili mi yenidoğan alma diyorlar canım ben 1 numara aldım 2 paket kadar ama 4 üstü kilo olursa bez olur mu hic bilmiyorum cok küçük geldi bana el kadar
asell13 aysegulpalaz sleepy hiç güzel değil ya bana da övdüler aldım 1 kere işedimi önünde kocaman torba var gibi duruyor ve sızdırıyor sürekli prima en iyisi
aysegulpalaz Boncukk123 teşekkür ederim bende bu şekilde düşünüyorum zaten sonuçta ne geleceğini bilmiyoruz
Boncukk123 aysegulpalaz evet canım son doğuma yakın zamanda kilosuna göre almak onemli üzerinde 3-5 kg yazsa bile ben aldım 1 numara el kadar gerçekten
EbruBoluKaya 2 ay 10 günlük olduk doğduğumuzdan beri sleppy natural kullanıyoruz bir problem yaşamadık arada fazla yaptığında sızdırma yapıyor ama çok nadir oldu sık sık değiştirince bir problem olmuyor
Esenha Goon yada prima premium care. Eger riskiniz yoksa normal zamaninda gelirse buyuk ihtimal 1 numara kullanacaksiniz kilosu 3 un ustune cikar. 1 numara alin
Gozdecaner scucer ilk gebeligimde hastaneye bile o bezle gittim ben çok memnundum ve daha uygundu Primaya o kadar para vereceğime 2 şer paket alıyordum 4 numaraya kadarda kullandım 4 numaradan sonra sleepye geçtim külot beze
scucer Gozdecaner primaya zaten gucu yetene bravo 😅 sleepy aldım ben ama cok övülünce alternatif olarak aklimda bulunsun
Baharoloji aysegulpalaz goon ya da prima sleepy pişik yaptı bizde hala ara ara deniyorum yapıyor prima da premium olan çok iyi ama tertemiz içerikli değil yine de sol değiştiremeyecek durumda isem dışarda mesela onu tercih ediyorum kuru tutuyor goon en mantıklısı temiz ve pişik yapmadı