Amargi_nes Bihilal gitsem hergun kontrol ederler canım ama bn gitmiyorum. Tam iyilessin dikislerim düşsün giderim diyorum. Bu gün yine baktım ipi çıkmış 1 dikisim kalmış oda atsa rahatlıcam. Rahmimde toparlanmaya baslamis sanırım eskiye nazaran biraz iyiyim. Ama kabızlık sorunum cıktı bu sefer. Gulsemmi ağlasammi🤦♀️🤷♀️ sen nasılsın ne yaptın canjm
Bihilal Amargi_nes ay kız bakma artık hergün şeyine mi bakıon sen anlattıkça içim sızlıyo 😔 ben çok şükür çok rahatım dün dikişimi ebe aldı zaten bişey hissetmedim normalde de ağrımıyodu kabızlık konusunda doğum yaptım yapalı sadece iki kere çıktım lavaboya kendimi zorlamıyorum doktor bişey dedimi kabızlığına bide kızım dünden beri fışkırtarak kusuyo baya burnundan geliyo hemşirelere söyledik normal diyolar ama çok kafama takılıyo içim parçalanıyo
Amargi_nes Bihilal yok kız ne hergun bakması 🤣🤦♀️ Kaç günlük bebeğin canım. Benimki 10 günlük sütü fazla içince kusuyor sadece. Bnce dogumhanede üşütmüş bebek canım. Ondanda kusuyor olabilir. Dr normal dediyse korkma sende. 😘
Bihilal Amargi_nes bugün 1 hafta oldu kuzum doğumhanede doğum yapmadımki yattığım odada doğum yaptım ama bebek doğduğunda burnu akıodu hapşuruyodu işte en ufak bişey bile kafama takılıyo 😀
Bihilal Amargi_nes yattığım hastaneden kaynaklı canım odayı doğum anında doğum odasına çeviriyolar bütün hazırlıklar yapılıyo bebek için sonra doğum oluyo böyle daha iyi daha rahat hissediyosun kendini isediğim kişilerde yanımda olabiliyo
karamel Filiz35 dikiş açıldıgını nasıl farkettiniz ben 2 ay oldu doğum yapalı bugun baktıgımda kırmızı bi et parcsı gördüm girişte böyle bsy mi acaba