Amargi_nes benim dikişlerim de vajinam da ilk bir hafta çok ağrırdı, Ağrı kesici içince rahatlardım.. sonrasında yavaş yavaş geçmeye başladı, yirmi günden sonra neredeyse hiç ağrım yoktu diyebilirim.. üzerine pek oturmamaya çalışın, Dikişleri rahatlatacaktır