17.01.2024 saat 14:00 da gelen oğlum 🥹🥹
Planlı sezaryen 2.doğum olduğu içn başıma neler geleceğini biliyordum sabah 7 bucuk da acilde ol dendi bu arada Kocaeli Şehir Hastanesinde oldum 7 de acildeydim daha sonra nts fln derkenn 3 kişi olduk aynı saate verilen hepimizi bir odaya aldılar baya eğlendik onlarla ameliyat sırası beklerken hepimizden aynı anda kan falan alındı ilk kim gircek acaba derken ikisini çağırdılar ben kaldım saat 9 olmuştu bu arada daha sonra bana kansızlık olduğunu kan takılması gerektiğini söylediler B +rh kan arandı o yüzden benim ameliyatım gecikti ameliyat sırasında bana kan takıldı saat 14:00 oğlum dünyaya geldi sesi duyuldu 😍 o kadar güzeldi ki hemen götürdüler tabi benim dikiş işlemlerim devam etti odaya götürüldüm ilk çocuğum küveze girmişti o yüzden odada endişeli bekliyordum küveze girermi diye ama şükür ki getirdiler bebeğimi görmeniz lazım o kadar güzel ki tabi eş dost akraba baktı etti onlar gitti baş başa kaldık oğlum ve annemle zaten 6 saat ayaklarınızı tam hissedemiyorsunuz bitince yürümeye başlıyorsunuz gaz ve büyük tuvaletinizi yaptınız zaman daha rahatlıyorsunuz ama bence 2.sezaryenim daha rahattı ve daha güzel geçti ❤️🧿 sormak istediğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz