Segucay valla banada erken doğurcan yürüme kalkma 5ay kullandım 40.hafta doğurdum. Ve o ilaçtan nefret ediyorum sancım hiç gelmedi suyum geldide gittim bundada 20.haftadayız ama kasılmalarım var gene verdi ama kullanmıcam söylemedimde haftaya detaylı var orda rahim ağzına bakıonuşlar riskliyyse belki kullanırım.. resmen gram ter kokmazdım o ilaçtan sonra kokmaya başladı terim tamamen hormonları bozuyo kendisii