Selinnnncim merhaba bende kullanmaya başladım 5 hafta 6 günlük hamileyim 2. Hamileligim birincisinde hiç böyle yaşamamıştım ama bunda degerim az çıktı kese ve allttan gözükmedi sanırım ondan oldu perşembe günü hafif lekelenmem oldu çok korktum doktora gittim hemen aglayarak aglamayın bebeginiz artık gözüküyo işte kesesi dediler sevindim ama bugün yine lekelenmem oldu korkuyorum neden böyle oluyo acaba çocuk yerleşiyo ondanmı oluyo benim gibi olanınız var mı korkmakta haklımıyım ?