Aseliimmm Suhedaklync61 Bebek için gerekli bence yapılmalı ben 23 haftamda pazartesi yaptırıcam yoğun olduğu için doktor 1 hafta geç verdiler… Bebeğin her yeri inceleniyor renkli olarak yüzünüde görebiliyorsunuz aklınızda bir şüphe kalmıyor
Suhedaklync61 Gidicem Salı günü nasipse rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize inşallah