Suhedaklync61 Kızlar 24. Haftadayım detaylı ultrason çektirmek şart mı çektirirsem avantajları neler ? Çektirmeyen var mı?
Kevserehdhd Suhedaklync61 neden çektirmek isyemiyosm Allah korusun biseu olsa önceden tedavi gerekir belki
umrumdadegil Suhedaklync61 çektirmek için son haftan ben çektir derim çünkü bebeğin her şeyine detaylı olarak bakılıyor organları vs tam mı bakılıyor. Mesela benim bebeğe giden damarda direnç olduğu çıktı coraspin başladım hemen bu tarz şeyler için çok önemli
Serendipity16 Suhedaklync61 bence çektirmek büyük avantaj bebeğin herhangi bir organında sorun varsa bilgin oluyor doğumdan hemen sonra ameliyatlık bir durum olur doktorunun bilgisi olur ona göre müdahale edilir
Melos066 Suhedaklync61 ya cekitrmen iyi olur çünkü bebeğinin organlarında herhangi bir sorun varmı diye falan bakıyorlar örnek veriyorum benim dayımın kızının kalbinde ufacık bir delik vardı 2li taramada göründü ve hemen tedavi edildi doğmadan ilaçlarla iğnelerle tabi tedavisi olmayan da oluyor ama tadavisi olan bir rahatsızlık için çektir derim
Suhedaklync61 Kevserehdhd çektirmek istiyorum ama bebek anne karnındayken müdahale edilemiyorsa bebeğimin Allah korusun kötü durumunu görürsem çok üzülürdüm ondan korkuyorum
Kubos58 umrumdadegil umrumdadegil direnc olmasi riskli gebelik ki oluyor doktor banada aynisini dedi coraspirin verdi fakat cok gicik bir doktordu agzindan cimbizla laf alabildim
Rabiss34 Tabikide çektiriin bütün olumlu olumsuz durumlar çıkıyor ona göre önceden önlem almış oluyorsunuz ihmal edilmemesi gereken bir şey bence artı olarak bebişinizi renkli ultrasonla görmek çok güzel bir his bence yaşamalısınız :)
umrumdadegil hanifeq 21. Veya 22. Hafta olması lazım o zaman başladım 31. Haftada bıraktım erken doğum riskinden dolayı
hanifeq umrumdadegil peki ilaç kulanmaya rağmen bir sorun oldumu bebeğin kilosu vs gibi ben erken öğrendim 12. haftada detaylı da şuan 16 ti olduk
umrumdadegil hanifeq kullanana kadar normal ilerliyordu ilacı bıraktıktan sonra kilo alımı yavaşladı doktora sormayı unuttum ama ondan dolayı olduğunu düşünüyorum . Senin yaptırdığın ikili tarama testidir muhtemelen detaylı ultrason 18. Hafta itibariyle yapılıyor çünkü benim ikili testte böyle bir problem görülmemişti
hanifeq umrumdadegil ben perinatolojiye gittim hem ikiliyi yaptı hem renkli ultrason detaylı yapmak istedim bir kaybim var o yüzden orda gördü Dr rahim damar darlığı var dedi aspirin yazdı gitmesem bilmicektim
umrumdadegil hanifeq en güzelini yapmışsın detaylı ultrason kesinlikle yapılmalı bende gitmesem bilemezdim belki de bebek doğru düzgün hiç kilo alamayacaktı önlem almış olduk.
Zeynepkrkytlli Suhedaklync61 evet ama sıkıntılı bı durum varsa doğar doğmaz müdahale edilir en az hasarla atlatmış olur ama gutmezseniz neyi olduğunu bilmeden anlamadan veya öğrenene kadar zaman geçer Ayrıca yarık çene yarık dudak olma durumuna da bakiliyo Benim bı arkadaşım o şekilde doğmuş geç fark edilmiş ameliyat olmuş ama yıllar geçmesine rağmen çenesi biraz değişikti ameliyat izleri hep duruyodu gecmiyomus
Kevserehdhd Suhedaklync61 ikili 3 lu testler gibi değil hem renkli ultrasondan resim de alırsın hatıra kalır
umrumdadegil Kubos58 ilacını kullanırsan risk olmaz direnç olması bebeğin beslenemesi demektir kan akışı yavaş oluyor
Saba00 Suhedaklync61 ben çektirmedim hatta ikili üçlü testleride yapmadım nasıl olsa kabulumdu herşey her ay düzenli muayeneye gittim bir ay önce doğum yaptım rabbime sonsuz şükür gayet sağlıklı doğdu ama yapmak daha iyi sn azından süpriz yaşamazsın
ozgekader Suhedaklync61 Bebeğinizin organlarına bakıyolar en önemlisi o bence benim bebeğimin kalbi delikmiş mesela gitmesem bilemicektim doğduğunda eğer bi tedavi bişey varsa hemen yapıyolar bence yaptırın şeker yükleme zamanınız da gelmiş 😊