ponck-123 berna-24 aa çok güzel benim de kafam karıştı oğlum da bilmeden beyaz giydirmiştim ama full beyaz değildi mavi detaylar vardı 🩵 kızımda farklı renkler aldım ama sünnet olduğunu duyunca sormak istedim bizim de doğum mart sonu İNŞAALLAH 🌸🧿
berna-24 ponck-123 iç takım olarak beyaz verebilirsiniz söz konusu sünnet ise eğer ki ben öyle vermiştim yine aynısını yapacağım ikisi de erkek olunca 😂😂
cennetb ponck-123 sünnettmi ben ilk defa duydum ben beyaz sarı takım vericem sarılık olmasın diye dediler bende onu kpydum valla
ponck-123 cennetb evet bende ilk bebeğimde beyaz mavili vermiştim sarı bir yelekte koydum hemşireye bunu da giydirin demiştim sağ olsun üstüne giydirmişlerdi 😅 yine sarı yelek vereceğim 😅