Rumesi Veybil bizde 19+4 ☺️hissediyor musunuz hareketlerini ben hiç hissetmiyorum yani elimi koyunca bi şey kıpırdıyor gibi ama hareket değil
nurtug Esmaogucu ben de kız istiyodum hatta doktorumuz önce kız dedi sonra oğluş gösterdi kendini kız diyen sayılı insanlardansınz galiba Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin
SemaR Kadis07 20+3 bizede erkek dediler bakalım detaylıda değişmezse ☺️ 2. Hamileliğim artık çok hissediyorum yavrumu