Rmysa_123 Ahsennesli büyük ihtimalle sezeryan olucagi için pek bişey demedi 30 haftada daha net söyleyebilirim dedi erkende olabilir doktordan doktora deisiyor sezeryan haftası için
Elanur070717 beyhan3678 evet bir kaç gün önce daha yeni gece uyandım bir parça çikolata yedim baktım içimde kıpır kıpır 😬
Rumesi Veybil bizde 19+4 ☺️hissediyor musunuz hareketlerini ben hiç hissetmiyorum yani elimi koyunca bi şey kıpırdıyor gibi ama hareket değil
Rmysa_123 Ahsennesli inşallah canım hayırlısıyla sağlıkla sihatla kucağımiza almayı nasip etsin inşallah ♥️
KediAnnesi321 Kadis07 18+3üz 💕hala hissedemedim kızımı burda kıpırdıyo hareket ediyo falan yazanlara çok özeniyorum 🤷🏼♀️
Elanur070717 ozlemeymen07 bende çok seven biri değilim ama anlık öyle yedim bebek hareketli hissetme konusunda bire bir
nurtug Kadis07 bu yıl gerçekten erkek yılı galiba çevremdeki herkesin erkek 😊sağlıkla gelsinler inşallah 🥰
nurtug Esmaogucu ben de kız istiyodum hatta doktorumuz önce kız dedi sonra oğluş gösterdi kendini kız diyen sayılı insanlardansınz galiba Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin