Kbryyy adetten iki gün önce verdim 2.60 ti Dr 4-5 gün sonra gel ver dedi yeni muhtemeln , sağlık ocağında vermiştim testi. Kanı pazartesi günü verin derim hem içiniz rahatlar sağlık ocağı nda verin daha net oluyor sonuçlar sonra Çarşamba cuma sabah yine aynı saatte sağlık ocağında takip edin betanizi , kan verirken barkodun birini isteyin sonuç 4 ten sonra çıkıyor bakarsınız sistemden hayirlj olsin🥰