@“papatya25_” ben ilk hamileligimde 83kiloyla hamile olub, 106 Ile doguma girdim. 3gun icinde 10kilom gitti zaten, fazlaca sismisdim cunki. Drda anlamadi tahlil yaptirdi her seyim gayette saglamdi. Karpuz yiyordum :) bir otururam bir karpuz pekte bir sey yemezdim. Ama sonra dusundumde geceleri yiyordum gun icinde ac kalirdim(bulantidan ev yemegi yemiyordum) kocamda geceleri bir seyler alib yedirirdi. O yapti eminim. Sut verdigimde kilom gitsede yiyordum bi guzel o yuzdwn eyni kaldi ama yazda aralikli oruc yaptim ve eylule kadar 83e kadar dustum. Malasef saglikli y3medigim icin tansiyonum oynamaya basladi. Simdi 2ci bebegime hamileyim plansiz oldu diye kiloda veremedim 84le hamile kaldim 🙌 11haftaligiz henuz kilo almadim geceler Asla yemiyorum. Beyaz ekmek kullanmamaya dikkat ediyorum. Cooook fazla tatli aseriyorum ama yemiyorum 🥹 sizinki de sistir mutlaka dogumdan sonra -10kq gidecek zaten emin olun :) diger kilolar sizin elinizde 🙌 saglikla kucaginiza alin