Hanımlar 32.haftaya kadar kilo alımım çok olmadı ama son 2 haftadır hızlı bir şekilde çok fazla kilo alıyorum. Resmen günlük yarım kilo alıyorum napıcam bilmiyorum bebeğim kilolu bir bebekte değil resmen ben alıyorum kiloyu neden böyle oldu. Öyle çok abartılı yemiyorumda. Var mı önerisi olan ya da zayıflamam mümkün mü çünkü ben 95 kiloyu aştım kendimden tiksindim