hilalbahadir61 bende hep başından beri normal istiyordum ama suan 37deyim ve sezeryan düşünür oldum 🥹 bebegimde iyiydi ama şuan tam pozisyonunu almamış sırtı dönük olması gerekirken son kontrolde bize gülücükler attı resmen 😂🥰 çarşamba çatı muayenesi yapıcam dedi doktor çok düşünceliyim ve gün belli olsun diyorum bi an önce. Birde bazen tuvaletimden sonra zorlanmamama rağmen acı hissediyorum tüm gün oda korkutuyo beni yırtılma vs yaşarmıyım diye.