Ultrasonda normal doğum için gayet uygunuz. Ancak ben bebeğimi riske atmak istemiyorum korkuyorum. Panik atağım çok fazla normal doğum yapabileceğimi düşünmüyorum korkuyorum. Tabiki isterim normal bir şekilde doğum yapmayı ama o gücü kendimde bulamıyorum. Doğum şeklime karar veremiyorum. 37. haftadayız. 37+3 de kontrolüm var doktorum normal doğuma yönlendiriyor beni alttan muayene sonrası karar verelim diyor. Benim gibi kararsızlık endişe yaşayan var mı? 🫣