Happ Sinemm68 testim bitti özellikle Trendyoldan sipariş verdim 21 i adet tarihim olabilir geç yumurtlama kaynaklı ileri attı 22 si pazartesi de test gelebilir eğer adet olmazsam tekrarlıycam inşallah vardır 🤲🏻
Beyzanur_1919 Happ bir saat önce erken gebelik testi yaptım kuruma çizgisi çıkmadı adetim 1 gün geçti sırt ağrım var adet belirtim hiç yok
Happ Beyzanur_1919 bende silik zorla efektle gözüküyor geç yumurtladım o yüzden adet ileri attı yarın olmam lazım bende bekliyorum şu an olacak mıyım diye inşallah vardır ikimizde de Allah isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻🥹
Nur1806 Beyzanur_1919 benimde 3 gün var erken gebelik böyle çıktı🤩 ama sende de çizgi var bemce hamilesin
Happ Zbsbzc1 ay keşkeee pco var o yüzden emin olamıyorum ovülasyon ile 3 aydır takip ediyordum hsg sonrası inşallah bu ay nasip olmuştur yaa 🥺🤲🏻
CKATAR Happ benimde bat 15 regl olmadım hala test yaptım pozitif pazartesi kan vereceğim çok heycanlıyım 🥹