papatya-0 Hanımlar merhaba hayırlısıyla sezeryan doğum yapicam doğumdan sonra ne zaman yemek yenilebiliyor hastanede hastane yemek vermiyordur diye düşünüyorum.Siz neler yaptınız neler yediniz acaba izin veriyorlar mı 🙏😊
yenibirannis papatya-0 aksine onlar yemek veriyo çorba yoğurt ve hoşaf katı yiyecek yasak ben hastane yemeği yemedim ama annem çorba hoşaf yptı getirdi onları yedim zaten eve çıktığnzda da 1 hafta sadece sıvı içiyosunz
1cocuklumom papatya-0 ben sabah olmuştum akşam yemiştim yürümeye başlayınca hem hastane yemek verdi hemde eşim başka aldı geldi doymadım 😂
Nur_gnn papatya-0 ameliyattan 2 saat sonra sıvı başladı gaz çıkıncada katı yemeye başladım canm. Kendileri getriyolar yemeği bnm doktorum istediğin her şeyi ye dedi
ParodiMom papatya-0 Veriyorlar canım ilk diyete uygun verirler sen yine de yanında hoşaf şerbet istersen götür
1cocuklumom yenibirannis niye böyle bi durum var ben eve geldiğimde Adana yemiştim hiç sıvı beslenmedim zorlukta çekmedim hiç 😂😂
Cansuu34 yenibirannis ben de ilk yemegimde bile 3 çeşit yemek geldi hastanede katı ve sulu 1 hafta sıvı icildigini kim söyledi he ama.tuvalete cikamadiysaniz ya da herhangi başka bir durum olduysa sadece sıvı önermiş olabilirler size orasını bilemem ama.ben gayet yedim içtim 1 gün sonra eve çıktım ayıptır söylemesi İskender yedim yani 🤣
OguzMoms yenibirannis Ne alaka eve gelince 1 hafta sıvı beslenmek 2.hamileligim İlkkez böyle bişey duyuyorum.
1cocuklumom yenibirannis yiyin yiyin süt lazım ben fena açtım ameliyattan çıkar çıkmaz yemek diye ağladım 😂😂
Ozr42 Bana 2 saat sonra yoğurt ve çorba getirdiler. Gazı çıkardıktan sonra katı şeyler yiyebilirsiniz. Ben tuvalete çıkana kadar çok katı şeyler yemedim. Daha çok sıvı.
tugcesakzci papatya-0 sanırım tuvalete çıkınca veya gaz gerçekleşince veriyorlarmış net bilmiyorum teyzem sezaryen oldu onda öyle yapmışlsr