momofmychildren Minikkkkkkk muhtemelen kimyasal gebeliktir benim 6+4e kadar kanamam olmadı ama sonuç kimyasal gebelikti
Aleve Minikkkkkkk Canm bı günde iki katı oluyor doktora git hemen beta bin boyle olması sıkıntı anlamina geliyor üzgünüm
Sunaya Minikkkkkkk cnm sağlıksız gebelik geçiriyorsun seni korkutmak istemem ama kürtaj olman gerek geçmiş olsun
Kader-B Minikkkkkkk beta bazen vucüttaki farklı şeylerden de yükselebiliyormuş doktora gittin mi hiç ilaç falan verebilir
Anneolmak38 Minikkkkkkk Aynı yerlerde mi verdin farklı yerlerde mi oda çok önemli.. Beta verirken aynı hastanede vermeye özen gösterin lütfen ❤️❤️