Ahseney nasıl su gelmeden hemen doğum olmuyor yada nişan gelince 3 gün sonra doğum yapan arkadaşınızı örnek gösterirsiniz benim nişanım geldi doktoruma yazdım sancım ve kanamam çoğalırsa hemen gideceğimi söyledi suyum falan gelmemişti sabah çatı muayenem vardı zaten hiç bir şekilde ağrı sancı bir belirti yoktu sabah gittim 3 cm açıklığım varmış ilk doğumum olmasına rağmen 5 saat içerisinde doğum yaptım herkesin hamileliği ve doğum süreci aynı değildir ben sabahına doğurdum arkadaşınız 3 gün sonra doğum yapmış yani örnek olarak verilmemesi gerekenbir şey hastaneye gidip geri eve gelebiliyor zaten özel takipli bile değilse açıklığı falan yoksa kontrol ettirmekte her zaman bir fayda vardır o iş videolarla falan olacak iş değil canım 🙏🏼🤗 kimseyi yanlış yönlendirmeyelim lütfen