Nişan gelince hemen doktora gitmeye gerek yok.Doktora git diyenleri anlamıyorum hiç mi video izlemediniz.Bebeğin hareketlerini sancılarınızı takip edin yeter arkadaşım nişanı geldikten 3 gün sonra doğum yaptı.Evde kalmaya devam edin bence Allah kolay doğum versin inşallah bacım 😊