ferhpnar Seher1234seher normal canım 1 sene normal diyorlar ama ben doktora gittim amh sperm testi verdim rahim filmi çektircektim bu ay hamile olduğumu öğrendim
Cnuryasar Ben şubatta olmuştum kürtaj ağustosta hamile kaldım birkaç ay korunduk sadece. Sonra 2-3 ay denedik ağustosta öğrendim şimdi 25 haftalığız kızçem gelicek inşallah🩷
Gul45 Bende kürtajdan tam 1 sene sonra kaldım doktora gittik bir sıkıntı yoktu 1 senenin sonunda kendliğinden oldu
Sevvalll42 Seher1234seher evet erken doğum olacaktı hapla durdurmaya çalıştık sonra yaşamaz diyip kalbini durdurdular suni sancıyla doğurdum
Seher1234seher Sevvalll42 canım benim Rabbim diğer dünya da cennette sizi buluştursun İnşaAllah.Hayırlıca nice nice gebeliklerin olsun inşaAllah ❤️
Zeynepci012 Kevserehdhd doktora herşeyi söyledim benim prolaktinim yükseliyordu hep ondan olmuyordu ama ona doktor bişey yapmadı çünkü tahlil temiz çıkmıştı klomen başlattı kötü bişey mi yaptım ki
Gulays Seher1234seher canım ben kürtaj değilde 24 haftalık doğum yapmıştım bebeğim yaşamadı vazgeçtim bu fikirlerden uzak kaldım tam 9 ay sonra supriz bir gebelik oldu ogluma hamile kaldım oğlum doğduktan 9 ay sonra tekrar hamile kaldım
Seher1234seher Gulays MaşaAllah canimmm brnim.Rabbim bebeğe alacak nefes nasip edecekse önünde hiçbir şey engel olamaz
irmayz Seher1234seher temmuz ayında kürtaj oldum ağustos ayında adet olup eylül ayında hamile kaldım. Pcos ilaçım ile hiç korunmadım.
Srp53 Seher1234seher ben de haziranda oldum son iki aydır yumurtlamayı değerlendirebildim sadece ama olmadı henüz. Boşver canım bir kez kalmışız zaten her şey normalse vakti vardır.
Parlakk Seher1234seher ben kürtajdan sonra bir sene ara vermiştim yipratmisti beni çok tekrar istediğimizde bir adet sonrası hamile kaldım stres yapmayın kötü düşünmeyin olacaktır
Seher1234seher Parlakk demi .Stres çok etkili oluyor .Aklımda da hep “neden olmuyor ” düşüncesi var yalan yok