Kızlarrrr merhaba.Haziran ayında kürtaj olmuştum üç ay korundum Eylül ayında da korunmayı bıraktık ama hamilelik oluşmuyor.Kurtaj olup uzun zaman hamile kalmayıp sonradan hamile kalanlarınız ya da öyle bir tanıdığınız var mı ve kürtajdan sonra korunmayı bırakır bırakmaz hemen hamile kalamadiysaniz kaçıncı denemenizde hamile kaldınız