umrumdadegil canım benim doğumum çok kolay oldu çok sancı çekmedim son yarım saat ağrım çoğaldı onuda dualarla atlattım size tavsiyem hiç bagirmayin gücünüzü ikinmaya verin ebenin tavsiyeleriyle bagirmadim yatağın kenarından tutup ikindim sancı geldikce sonra çatala götürdüler 3. İkinmamda doğmuştu zaten çocuk doğar doğmaz tüm acı ağrı sancı bir anda kesiliyor