Findikkurdu0 yaaa gözlerim doldu ve sonuna çok sevindim yaşadığınız şeylerin inşallah sağlıkla afiyetle kucağınıza alirsiniz aglicam neredeyse çok hassasım, kaç gün adetiniz geçmişti ilk ogrendiginizde, ben aslında gebelik varmı diye bekleyelim dedi ama hiç ihtimal vermiyorum adet gibi kanamam olduğu için 3 gün boyunca şimdi umutlandim sizi duyunca, pazar gününü iple çekiyorum,bir an önce sonuca varsam günler geçmiyor umarım benimkide güzel sonuçlanır ama hiç umudum yok