Kızlar çok moralim bozuk ne yapacağım bilmiyorum, adetim 1 hafta geçmişti, adet günü baktığım beta hcg 24 çıkmıştı gün aşırı baktığımda 44gormustum, sonra randevu aldım ve beklemeye başladım 5 gün geçince kanamam oldu, hastaneye acilen gittim betahcg 60cikti kimyasal gebelik dendi, 3-4gun kanamam devam etti, gunasirida tekrar kontrole gittiğimde beta 90 olmjstu kimyasal gebelik dışlanmış gibi birşey oldu, bugun tekrar gittim 220 olmuş bu seferde ya normal gebelik ya dış gebelik dendi ağrım vs. Yok belirsizlik beni aşırı yoruyor moralim bozuk ne yapacağım bilmiyorum ve korkuyorum psikolojikmen hiç iyi değilim, benim gibi böyle bir süreç yaşayan varmı, ne yapacağım bilmiyorum kızlar lütfen fikirlerinizi paylaşın, 2 gün sonra tekrar kan vericem ama günler hiç geçmiyor sanki yıllar geçiyor teşekkür ederim şimdiden herkese