Rumay Benim de 5+6 ve ağrım oluyor özellikle akşamları kasıklarimda.adet ağrısı gibi.dun muayene oldum kese var ama bebegi göremedik henüz
Duha_4545 Rumay öyle oluyor canım bende dün gittim ama kalp atışlarını duyamadık dha doktor 1 hafta sonra tekrar gel dedi korkma normalde de 8. Haftaya kadar bekliyor doktorlar
Egei Rumay ben de aynı şekilde 5+6 da doktora gittim bugün. Keseyi gördük ama henüz bebek için erken dedi. 10 gün sonra tekrar gideceğiz
Duha_4545 Endoplazmik yaa bende 2 hafta çektim hastaneler hiç brsy yapmıyor kıyamam ama bol bol dinlen canım nane limonun zararı yok içeblrsen iç
MaMmedova_ Duha_4545 Benimde sancım batmalarım oluyor ve benimde ilk hamileliyim amma korkuda düşüyor içimə neden oluyor diye 🥺🥺🥺 inşallah kötü bir şey olmaz
MaMmedova_ Endoplazmik abla bende qiripim nail atlatayım bilmiyorum onun bebeye zararı varmı ? Mikrob falan düşüyormu öyle olunca ? Hiç bilgim yok da korkuyorum 29u randevum var o zaman kadar da içim içimi yiyor 🥺🥺
Egei Duha_4545 ben 5+6 dayım. İlk kez gittim doktora. Bende de baya böyle sancı şeklinde regl olacak gibi ağrım oluyordu. Bugün doktora sordum. Kanama vs bir şey olmadığı sürece bu tür ağrılar için normal dedi.