7+2 hamileyim ikinci gebeliğim. Bugün doktor kalp atışı alamıyorum kese var bir hafta bekleyelim kürtaj olabilir dedi… Sonradan kalp atışı duyan oldu mu herhangi bir kanamam agrım yok hamileymişim gibi bulantı kusmam var hatta. Böyle bir durum yaşayan oldu mu? Ve kürtaj olursam yatış verilir mi şuan yanımda kimse yok gurbetteyim…