Seval0Seval Nasılsınız nasıl gidiyor doktor kontrolüne giden bebegi keseyi gören var mı kaç haftalıksınız konuşalım az
Yildiz_20 Seval0Seval 6+2şimdi 5+5gitmişdim dokdora kese vardı bebek yok r hafdaya tekrar çağırdı sizde?
123-4o Seval0Seval 5nci haftada keseyi gördük. 6+4te kalp atışını duyduk. Şu an 7+0dayız. 7+5te tekrar gideceğiz
akdmiremmm Seval0Seval miğde bulantım ve çok kusmam var çok aşırı derecede halsizim yataktan kalkamiyom 7 hafta 4 günlük
merimiri Seval0Seval 5+2 sabahları canım hiç bir şey yemek içmek istemiyor gün içerisinde de de çok iştahlı oluyorum değişik bir ruh halindeyim 😂😂
Seval0Seval 123-4o benim kaç hafta olduğumu sormadım keseyi gördük 10 gün sonra gel dedi inşllah bebek ve kalbini duyarım
Seval0Seval akdmiremmm kendimi tuhaf hissediyorum yemek yiyorum hemen geçiyor keseyi çarşamba gördüm 10 gün sonra gel dedi acaba bebek ve kalbi atıcak mı
merimiri Seval0Seval hıı hııı beta testi yüksek çıktı 3 gün geçmesine rağmen sanırım ben biraz sabırsızlandım hemen gidince göremedik