Bizde yarın tam 32+0 oluyoruz 😍 kıyafetler yıkandı ütülendi, hastane çantası hazır, hediyelikler hazır 😍 ben 28de başladım hazırlıklara tek başıma yaptığım için iyice agirlasmadan bitirmek istedim yavaş yavaş hazırladım iki gün önce bitti çok şükür ☺️ sabah bulantılari hortladı kahvaltıdan sonra bulantı reflü ve tansiyon düşmesi kombinesi yaşıyorum yaklasik iki saat akşamları reflü pik yapıyor süt en iyi arkadaşım oldu 😅 bebişin yeri hala rahat sanırım ara sıra dönüyor kasiklara vuruyor ara sıra yukarı çıkıp yan yatıyor dönünce hareketlerini daha az hissediyorum yan dururken kıpır kıpır oluyor 😍