denizalismom Haftadan herkese merhaba 🥰 Mart anneleri nasılsınız, son durumlar nedir ? Hazırlıklar nasıl gidiyor?🥰🌸
HilalYlmz denizalismom bizde bugün 32 olduk🙈🌸 Çamaşırları yıkadım ütüsünü yapmak kaldı😊 Sırt ağrılarım sanki bi tık çoğaldı gibi hissediyorum sabahları hala mide bulantısı yaşıyorum neyseki az kaldı diye kendimi teselli ediyorum 😀
Seymanurrr06 denizalismom daha hastane çantası hazırlamadım alışverişleri tamamlıyorum 🌸 yatakta dönemez hale geldim eğilip doğrulamıyorum bile az kaldı sağlıkla kavuşalım hepimiz inşallah ❤️
Medos123 denizalismom bnde 32 haftalık hamileyim ama şubatta doğum yapacam 😀 ikiz olduğu için 36 yada 37 de alacaklar
Sedanur_23 Sona doğru yaklaşıyoruz sanırım rabbim yardımcımız olsun 🥹 bu ay sonunda artık kıyafetleri yıkayıp ütüleyip valiz hazırlamayı düşünüyorum siz de durumlar nasıl🥰
denizalismom Sedanur_23 benimde bugün randevum var doktordan hastane çantası listesi alıp ona göre yıkayıp ütüleyecem 🥹 çok heyecanlıyım korkuyorum aynı zamanda. Sona yaklaşıyoruz 🥰🌸
denizalismom HilalYlmz ellerinize sağlık 🥰🌸 bende haftaya yaparım em geç inşallah, ütüyü arkadaşıma yaptırmayı düşünüyorum 😂. Bel ağrısı kramp kalça ağrısı ne deseniz var bende 🤣 Allah tan az kaldı 🥰
Defne_A Bizde 32 olduk görüş günümüz aynı zamanda doğumum nasıl olacak falan hiç bi bilgim yok hiç konuşulmadı devlet kontrolluyüm kist normal doğuma engel olur mu acaba makatta çatlagim var falan bunlar doğumumun yöntemini etkiler mi
denizalismom Birikrabirsusam maşallah 🧿 erken hazırlamakla iyi yapmışsınız 🥰 ağrılarla başımız dertte zaten 🥰
HilalYlmz denizalismom bide bende 2 yaş oğlan bebesi var anca onunla yapar hazırlarız çok şükür kız kardeşim gelecek yardıma 🥰
denizalismom Seymanurrr06 bende hazırlamadım canım bu haftadan sonra hazırlamak gerekiyor ama🥰 eğilip kalkmak giderek zorlaşacak sanırım 🥹
Birikrabirsusam denizalismom aynen öyle iyi ki erken hazırlamışım herşeyi şuan erken doğum riskim war…
denizalismom HilalYlmz ayy Allah yardımcınız olsun. Çocukla daha zordur.Ah bu kız kardeşlerimiz arkadaşlarımız olmazsa halimiz ne olurdu 🥰 iyi ki varlar. 🌸🥰
HilalYlmz denizalismom Amin canısı Amin ilk hamileliğin tadını keyfini kolaylığını çıkarın valla 2.ler ilki gibi olmuyor 😂
Sedanur_23 SinemKy Mart 14 deniyor ama bakalım inşallah mart 1 de doğarım son ana kadar beklemek istemiyorum yine de herşeyin hayırlısı 😂🥰