Masalll_26 Sigara konusunu bir çok doktor ile görüştüm tabii ki hiçbir doktor iç demez fakat genel olarak şöyle bir gerçek var ki, stres gerginlik bebeğe en çok zarar veren şeydir. Sigaradan daha çok etkiler. Günde bir paket içiyordum 4 e düsürdüm üstüne çıkmamaya çalısıyorum bazen de az içiyorum. Sen kendini psikolojik olarak sıkıntıya sokmadan azaltmaya çalış derim 🤍