ZEY-ZEY- kanama şikayetiyle gittiğimde açılma var mı diye bakıldı doktor değil ebe baktı, ilki o kadar acıtmamıştı ama ikinci gittiğimde ki ebe bayağı acıttı tabi uzun süren bir şey değil 5-10 sn falan. hatta geri kaçma dedi ama istemsiz ben geri kaçmaya çalıştım o da beni tuttu 😂 ben özele gidiyorum ama özel devlet alakası yok el hafifliği midir nedir anlamadım valla 😅