ZEY-ZEY- Kızlar çatı muayenesinden sonra kanamanız oldumu ne kadar sürdü muayeneden sonra doğumu ne zaman yaptınız acaba
Bsrblr ZEY-ZEY- 37 de yaptı çok ıyı dedı 41 de doğum yaptım sancı gelmedı sunı ıle yatım ama çatın musaıt derse çok ıyı doğuyor
ZEY-ZEY- ZEY-ZEY- bende fıtık da var onu doktor sorun ediyor 1 hafta beklicez rahim ağzı yumuşamış dedi eğer gelmezse 1 hafta sonra sezeryan olacak
Cokkie4820 Ozgeee36 Ben 35 haftadayım. Nts de bebeğimi uyandıramadık baya uğraştık. Çikolata vişne suyu felan. Sonra kontrolüm oldu. Bebek doğum pozisyonuna döndüğü için. Baktı bir makina ile 10 saniye sürdü sürmedi açılma var mı diye
EceGnyl Bana da bugün yapıldı çatı muayenesi. Doktor iki parmağıyla kontrol etti canım çok yandı.Tam 37 haftalığım kanamam ya da akıntım olmadı sadece birazcık sancım oldu
Cokkie4820 Esrtgb Alla alla hangi hastane ben anlamadım bile makina ile baktılar bana 10 saniye sürdü sürmedi
Temmuzmucizesi26 Esrtgb neden acı çektiniz acaba ? Kaç parmakla yapıldı birde parmakları sadece ucunu mu sokuyor yoksa tamamını mı
Temmuzmucizesi26 Cokkie4820 neden makine ile baktılar ki normalde herkes el ile diyor birde makine dediğini ne oluyor ince ultrason cihazı mı alttan bakılan