Ya kızlar çok şaşırdım benim doktorda alalım dedi bana. 32den beri 2 hafta gerilik vardı. 35+4te gittm 3 haftaya çıkmış gerilik 2150 grdı. 36+4te hazırlıklı gel alabiliriz dedi. 37ye bırakmayalım dedi. Bende doktora güvenmiştim ama şu an sizi duyunca şaşırdım ya