38+1 hamileyim bugün gelişim geriliği çıktı bebek 35 haftalık ile aynı şehir hastanesi pazartesi kontrole çağırdı tekrardan çarşambaya da doğum için yatış verdi içim rahat etmeyince özel hastaneye de gittim özelde içimi rahatlattı biraz evet gelişimi durmuş ancak çokta küçük bir bebek olmadığını dile getirdi aranızda bu durumu yaşayan var mı bebeğin suyu ve kan akışı iyi durumdaymiş çok şükür