yagmurus Bktgzdd bende normal doğum yaptım ilk doğumumda sancı çekerken zorlanıyorsun ve ayrıca orası uyuşuk olduğu için bende de dikiş vardı ne yalan söyleyeyim hiç bir şey hissetmedim
Aytenella Ben daha önce doğum yapmadım ama doğum yapanlara baktıkça kesinlikle normal diyorum.. Sezeryanın sonrası kötü ağrı vs, olanlardan gördüm ve bir hayli korktum.. Normal doğumda bebişle de ilgilenebiliyosun kendinle de.. Allahım sen nasip et..
Bktgzdd Aytenella bu yüzden hep normal istemiştim ama prensese güveniyordum. Hastane fazla fiyat çıkarınca maalesef olanlar oldu😊
Bktgzdd tugcesakzci evet dediğiniz gibi sezeryanın daha pahalı olması lazım ama bu Sakarya da ben ilk defa böyle bişey görüyorum. Özel medar hastanesinden fiyt aldım bana sezeryan 16 normal 20 dedi dedim sezeryan pahalı olması gerekmiyor mu? Sezeryan uğraştırmıyor normal uğraştırdığı için o kadar pahalı dedi bana. Fiyatlandırma birimi bunu söyledi. Ben ada tıpta 19 bine olucam normalde sezeryanda aynı paraydı. Normal doktorun işine gelir çünkğ ebeler baş görünene kadar ilgileniyormuş sonrasında doktor gelip müdahale ediyor. Anlamadım bende şaşırdım sezeryanın böyle ucuz olmasına😄 hatta ben prenses istemiştim bana 19 bin +10 bin iğne parası dediler
Aytenella Bktgzdd bir de sezeryanın günü ve saati belli olunca normal uğraştırıcı ve ekstra saat konusunda sıkıntı yaratıyor.. Doktorların işine gelen sezeryan haliyle.. 🙂
tugcesakzci Bktgzdd söylediğiniz hastane için daha geçen birisi yazdığınızın tam tersini yazdı sezaryen 20 normal 16 bin demişler iki gün olmadı arkadaş yazaşı 🙈 dediğinize şey imkansız zaten bunları belirleyen ekipteyim ben SGK kriterlerinde yok yani bu dediğiniz. Bence sezaryen bu kadar meyilli olduğunuz için birazcık da bahaneniz olmuş 😂😂🙈
Bktgzdd Aytenella benim sezeryan saatim akşam cumartesi akşam 6 da😄 doktorum normalden niye vazgeçtin dedi normal Doğum savunucusu aslında ama ben istemedim
Bktgzdd Rabiacyrn17 evet biraz öyle oldu daha doğrusu üst üste denk geldi ben öyle karar verdim yoksa normal doğum istiyordum
Rabiacyrn17 Bktgzdd tabiki doğum şekliniz tamamen sizin kararınız ama kötü senaryoları buraya yazarak normal doğum düşünen başka insanları korkutmanız doğru değil bence bende normal doğum istiyorum mesela ama sezeryan olmayı düşünen hiç kimseye bildiğim şeyleri söyleyip korkutmam her doğum kendine özeldir ☺️
Bb95 Bktgzdd çevrenin hamile bir insana olumsuz şeyler söylemesi doğru değil her doğum hikayesi Farklı yakınım ilk doğumu 3 -4 saatte doğum yaptı ilk doğum son doğum farketmiyo.
Bktgzdd Bb95 bende bide panik atak ve kontrol manyaklığı var oda etkiliyor… bide vücudumu hep normal doğum için hazorlamıştım. Hergün yürüdüm düzenli pilates topu vs hiç ödem falan olmadı düşün
Bb95 Bktgzdd bunu araştırabilirsinşz hastane personeli olarak söylüyorum kadın doğum doktorları sezeryandan daha çok kazandığı için sezeryana yöneliyor.
Bktgzdd Aytenella alt bölgenin genişlemesi sarkması ilerde idrar kaçırma ve en önemlisi o dikişler yüzünden oturamama🥹🥹
Bb95 Bktgzdd bence olumsuz söylentilere kulağınızı kapatın benimde ilk doğumum olcak ve bende panik atak var ona rağmen normal doğum der geçerim mecbur kalmadıkça sezeryan olmam ama tabi siz bilirsiniz
Bb95 Bktgzdd ayrıca bu normal doğumdan sonra saydığınız idrar kaçırma sarkma v.s gibi durumlar herkeste olan bir durum değil nadir . Siz sadece olumsuz taraflarını duymuşsunuz olumlu taraflarını da gözden geçirin derim sezeryanda da karın sarkabiliyor
Tubatgn Bktgzdd Normal doğum mu yaptınız? Yapmadan ve bu söylediğiniz şeyleri yaşamadan, kulaktan duyma bilgiler ile normal doğum yapmak isteyen insanları Allah aşkına zehirlemeyin. Rahat bırakın.
Pamuk Bktgzdd alt bölgenin genişlemesi sarkması ilerde idrar kaçırma Şunu uyduran insanlardan tiksiniyorum.Cok okuyorum bu konuyu koca aldatırmis.Genel de bunlara dikkat edenlerin kocaları çok aldatıyor.Bizim vajinamiz yerler de geziyor sanki.
Eldgrn Bktgzdd normal doğum yapmadan size sözde olabilecek ihtimalleri söylediler diye sanki sizde olmuş gibi niye insanlara bu şekilde anlatıp normal doğumdan korkutuyorsunuz daha doktorunuz bile bazı şeyleri sizd yanlış ve eksik anlatmışken neden bu kulaktan duyma sözlerle insanı Korkutmaniz
tugcesakzci Bktgzdd normal doğum yaptınızwgaliba daha önce? Çok net konuşuyorsunuz çünkü kesin oluyormuş gibi
Bb95 Bktgzdd ben akışına bıraktım hangisi hayırlısı ise o olsun sonuçta öyle de böyle de doğurcam bi tercih yapmaya gerek yok o an şartlar neyi gösterirse öyle
Bktgzdd Tubatgn valla ben bana aktarılanları söylüyorum bende hep normal istedim. İlk günden beri yürüdüm bunun için sürekli pilates topundaydım. Ada çayına bile başlamıştım 36.haftada bu bilgiler doğrultusunda vazgeçtim daha doğum yapmadım neden bu tepki anlayamıyorum normali överken lütfen olumsuzluklarından da bahsedin bana kimse bahsetmedi tesadüfen burda blog okudum öyle araştırıp öğrendim
Bktgzdd Pamuk yok koca için değil kendim için sezeryan da göbek kalıyor bundanda korkuyorum kendimi kadere teslim ettim
semakayaa Pamuk ic sesim oldunuz resmen daha 2 gun once arkadasim (bekar) normal doğum istiyorum diyince sacma sapan sizin dediğiniz gibi tiksindirici seyler söyledi yok erkekler geniş sey sevmezlermiş genişlermiş orası bilmem ne ayy normal doğum nasil istiyosun ben hayata olmam falan gerçekten akıl fikir versin boyle insanlara rabbim