Kedilibebekli Damla92 hayırlı olsun en azından ablası ve abisi çok küçük değilmiş sağlıkla gelsin inşallah 😊
Kedilibebekli Hanifekdemir maşallah gerçekten enerjik insanların hali başka oluyor 😊sağlıkla gelsin kuzu inşallah
Zumraasya3 Kedilibebekli büyük kızım 5e girecek küçük kızım 2 yaşına gircek temmuzda ve . temmuzda doğumum var.14 haftalık gebelik var
siyaahiini Kedilibebekli 3 kızım var benim 30 yaşındayım 15 yaşında anne oldum 15 14 ve 10 yaşında kızlarım Suan 19+3 günlük hamıleyim
Meryemcakmak01 Kedilibebekli öncelikle hayırlı olsun benim de oğlum 3 yaşında 2.ye hamileyim oda erkek çok korkuyorum 2 bebeğe bakabilecek miyim diye
Kedilibebekli Meryemcakmak01 bakarsınız inşallah, ben tek başıma büyüttüm çocukları. 3.5 ve 2 yaşındalar şimdi 3.geliyor 😊
Merymee Benim de 3. Gebeliğim 33 yaşındayım. İki oğlum var 13 ve 8 yaşındalar. Uzun zaman sonra planlı oldu ama zor ya valla yaşımda ilerledi Allah yardımcımız olsun 🥰
Minezra 28 yaşındayım 2 kızım var birisi 9 birisi 6 yaşında 3. 9 haftalık 🥳 aslında 5. Kızlarımdan sonra 2 kaybım oldu kalp atımı olmadığı için
Esenha Cok sanslisiniz hepiniz🥰 zorluklarla 1. Ye hamileyim 3 cocugum olurmu bilmiyorum cok isterdim🥰