snysngn atasoyozge61 Allah Allah devlet öyle dermi ya. Ben özelde 3920 gr dogurdum. doktor 4 dogucak demişti aynı cıktı ama doktorum sıkıntı yok 4,5 kilo doguranlar var diyerek teselli etmişti. hele devlet sezeryan egilimli hiç duymamıştım.
atasoyozge61 Gksslm valla ekstra bir sey yapmadim genetik olabilcegini söyledi doktor bende esimde kilolu dogmusuz
Gizemmisler 4 kilo normal doğurdum 40+4 te dogurcam diyosaniz dogurursunuz geri kalanı sadece boş sezeryan yönlendirmesi
atasoyozge61 Gizemmisler masAllah size Allah saglikla büyütmeyi nasip etsin evet normal cok istiyorum
atasoyozge61 snysngn ben de anlamadim gercekten ben beklemek isteyecegimi söyleyecegim doktoruma bakalim