atasoyozge61 Kızlar merhaba 39+1 deyim kizim hala gelmedi iri bir bebek doktor 40 a kadar gelmezse sezeryan olursun 4 kilonun ustunu normal doguma zorlamiyoru diyor baska yolu yok mu doktorlarun dogumu baslatmak gibi bir yolu basina gelen var mi acaba
Ruyaninannesi12 atasoyozge61 maşallah 4 kilo normal yapamazsın ilk gebeliğin ise eger sezeryan yap kendini ve bebeğini riske atma
Baharoloji atasoyozge61 usg da görünen kilosundan düşük geliyorlar genelde 4 ile de normal doğum yapanlar var umutsuz olmayın bence ikinci bir görüş alın Farklı bir usg ile ölçülsün benimde öyleydi ama erken geldi 37 de normal olmuştu
sumeyyesevinc_ atasoyozge61 canım benim kızımda 41 haftaya kadar bekledi tam 4 kiloydu haftamı geçiyordum suni sancıyla normal doğum yaptım doktorlar bile ne kadar iti bebek faln dediler ama genede normal doğumu desteklediler
atasoyozge61 Ruyaninannesi12 evet ilk gebeligim suan 3.800 kizim bi ihtimal 4 olmadan dogum yaparim diyorum ama bakalim
Nurellaasss Ruyaninannesi12 Ruyaninannesi12 İlk bebeğimi 4 kilo doğurmuştum. Yapamazsın demeyelim bence ☺️
atasoyozge61 Baharoloji evet farkli doktorlara gittim ozele de devlete de her ikiside aynisini dedi bende en son devletteki doktoruma söyledim kesin dediginiz kilodami geli diye 100 gram asagi yukari oynar tabi desi ama kendinden emin sekilde yanilmam dedi hic bende moralimi bozmamaya calisiyorum tabi ne sekilde saglikla dogacaksa öyle olsun ama normal dogum cok istiyorum
Ruyaninannesi12 atasoyozge61 40+4 normal doğum yaptım kızım aynı kilosuyla geldi 3480 ama sizink farklı
Ezoo28 atasoyozge61 benim bebiste iri gidiyor 1 3 tane doktora gittim 3 u de sezeryan dedi normal doğurman çok zor dedi. Ama bende gebelik şekeri de var zaten 4 kilo olunca yasakların demişti kendi doktorum şuan 100 gram kaldı 4 kilo mecburi sezeryan olucam haftaya nasipse
Ruyaninannesi12 Nurellaasss Yapamazsın demedim ki riske girmemesi gerektiğini söyledim ben normal doğum yaptım halde kızım şuan kuvozde haftasına göre iyi solunum sıkıntısı çekiyor 🥺
Nurellaasss atasoyozge61 40+2’de 4 kilo doğdu oğlum. Ultrason da 3300 ölçülmüştü 🤭 Ultrason assağı yukarı farklı sonuç verebiliyor. Bence normal doğumunuz olabilir
atasoyozge61 Gksslm valla ekstra bir sey yapmadim genetik olabilcegini söyledi doktor bende esimde kilolu dogmusuz
Nurellaasss Ruyaninannesi12 Normal doğum yapamazsın ilk gebeliğinse sezeryan yap demişsiniz ben o yüzden öyle yazdım. Bebeğiniz de olan duruma üzüldüm sağlıkla kavuşursunuz inşaAllah ama bu durumu normal doğum yada sezeryana bağlamayın. Bebekler de böyle solunum sıkıntıları olabiliyor. Hayırlısıyla bebeğiniz evinize gelir inşaAllah 🤲
Ruyaninannesi12 Nurellaasss kız yok ya klavye sağolsun sezeryan yap dedim riske atma yani bunda kötü bir şey demedim ki yapabilirsin yerine yapamazsın çıkmıs kusura bakmayın.